Cyfrowa centrala telefoniczna Sigma

Sigma IP PBX jest nowoczesną cyfrową centralą telefoniczną przeznaczoną dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), zainteresowanych zaawansowanymi systemami telekomunikacyjnymi, wykorzystującymi korzyści płynące z integracji z sieciami komputerowymi i dodatkowym oprogramowaniem.

Nagrody i wyróżnienia
Certyfikat Telekomunikacyjny WPROST 2004
Złoty Medal Intertelecom 2004
  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Platan
  • Dostępność: Tel  ( szt.)
  • 4 243,50 zł

Konfiguracja

Wyposażenia miejskie
do 12 linii analogowych
do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
do 2 wyposażeń ISDN PRA (30B+D)
do 30 portów VoIP
do 6 kart GSM (nowość!)


Wyposażenia wewnętrzne
do 44 linii analogowych
do 16 uniwersalnych* łączy ISDN BRA (2B+D)
do 32 portów dla aparatów systemowych i/lub konsol (w miejsce analogowych LW)
do 128 portów VoIP (nowość!)


 *uniwersalne łącze ISDN (2B+D) może być skonfigurowane jako port miejski lub wewnętrzny

Integracja z sieciami IP

  • karta Platan VoIP (opcja) - do 128 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne (do 30 linii miejskich)
    • protokoły VoIP: SIP, IAX2
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, ADPCM, G.726, GSM
    • logowanie do 30 operatorów VoIP z możliwością odbywania wielu rozmów jednocześnie
    • 2 gniazda ethernet (WAN i LAN)
    • wbudowany router
  • współpraca z oprogramowaniem Platan CTI, również poprzez kartę LAN
  • otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, oprogramowaniem call-center oraz interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym
  • zarządzanie przez programowy modem, USB, RS-232 lub z wykorzystaniem protokołu TCP/IP (przez kartę LAN centrali lub przez port RS komputera podłączonego do centrali i do sieci LAN),
  • współpraca z aparatami systemu IP DECT

Call center w centrali

  • INFOLINIE - system 16-poziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Ineraktywna Obsługa Głosowa); do 4,5h nagrań w standardzie!
  • grupy agentów obsługujących ruch przychodzący wg zadanych kryteriów (równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji na podstawie zidentyfikowanego numeru - ACD)
  • pełna identyfikacja numerów CLIP na portach cyfrowych, systemowych i analogowych
  • zintegrowana wewnętrzna, 16-kanałowa Poczta Głosowa (od ver. 2.00)
  • współpraca z rejestratorami rozmów, obsługa numeru 112

Program redukcji kosztów

  • rejestracja połączeń wychodzących na indywidualnych kontach (do 128 użytkowników centrali)
  • optymalizacja czasu pracy dzięki rejestracji połączeń wewnętrznych i przychodzących oraz inteligentnej dystrybucji ruchu
  • zaawansowana taryfikacja oparta na programie BilCent
  • kierowanie ruchu do sieci różnych operatorów - wybór najtańszej drogi połączeniowej LCR
  • dzięki karcie Platan VoIP możliwość wykorzystania szerokopasmowych łączy internetowych do darmowej komunikacj głosowej
  • kierowanie ruchu wychodzącego do sieci GSM przez karty GSM obsługujące do 6 kart SIM dowolnych operatorów


Uwaga: dostępność poszczególnych funkcji uzależniona jest od wyposażenia centrali.